Առաջադրանքներ.
- նկարագրիր՝ ի՞նչ տրամադրություն է գերիշխում բանաստեղծությունում.
- Բանաստեղծությունը գերիշխում է տխուր տրամադրություն։
- յուրաքանչյուր քառատողից առանձնացրու տրամադրություն փոխանցող պատկերը.
- Լռիկ ճահճում հարհանդ-մարմանդ,
- Կմտորե` խոր ու տխուր,
- Մռայլ ափին մենակ նստած`
- մարդ-բնություն փոխհարաբերությունն ինչպիսին է բանաստեղծությունում.
- Հանգիստ,խաղաղ
- բանաստեղծությունը սովորիր անգիր
Առաջադրանքներ.
- Աստղերն են երգում սրտիս խորքերում — ինչպե՞ս կբացատրես այս պատկերը
Ես այս տողը կարդալով պատկերացնոմ եմ հանգստություն, փայլող աստղեր,կարծես նրանք զանգակնել լինեն որոնք զգալով աղմկում են մութ գիշերային երկնքում
- Հոգիս լցվում է գարնան բույրերով — ի՞նչ հոգեվիճակ է նկարագրված
- Հիացած և հանգիստ հոգեվիճակ է
- Ընտրիր բանաստեղծությունից մի երկտող, փորձիր բառերն այնպես փոխարինել հոմանիշներով, որ գեղագիտական արժեքը պահպանվի:
- բանաստեղծությունը սովորիր անգիր
Առաջադրանքներ.
- ինչպես ես հասկանում այս արտահայտությունները.
Ազա՛տ հայացքով նայի՛ր ամենին…
Այս արտահայտությունը ես հասկանում եմ այսպես:Որ պետք է ամեն ինչին նայել նաև այլ տեսանկյուններից:
Սիրտըդ սրբազան վըշտով թաթախի՛ր…
Տխրության և վատ դեքի համար ոչ ոքի մի մեղադրիր և փորձիր սխալդ քո մեջ փնտրել:
Սիրիր, բայց սիրուն մի՛ լինիր գերի…
Սիրիր բայց սթափ եղիր և սիրուն մի եղիր գերի:
Եվ մեռի՛ր աստղե – ոլորտների մեջ…
- Ո՞ր պատգամը կառանձնացնեիր՝ որպես կարգախոս. հիմնավորիր ընտրությունդ:
Սիրիր, բայց սիրուն մի՛ լինիր գերի
Այս հատվածը ընտրեցի, քանի որ պետք է իմանալ ,որ պետք չէ տրվել ինչ որ մեկին և պետք է սթափ լինել: