- Ինչպիսի՞ն էր Բենի կերպարը. «իսկ ես չգիտեի… որ դու այդպիսին ես …» — ի՞նչ էր բացահայտել Էմմին տղայի մասին:
Էմմին բացահայտել էր , որ տղան շատ լավ է դաշնամուր նվագում:
- Երբ մարդ փող չունի, զրկվում է շատ ու շատ բաներից, որոնք ունենալու իրավունքն ունի: Մի կողմից դա լավ է, բայց մյուս կողմից այնքան էլ լավ չի: Իրականում նույնիսկ ահավոր է: — Մեկնաբանիր այս միտքը:
Ես համաձայն չեմ այս մտքի հետ, քանի որ ամեն ինչ չէ, որ կարող ես գումարի օգնությամբ ունենալ։
- … Էմման ժպտաց նրան այնպես, ինչպես Բենն էր ժպտում իրեն: — Այդ ժպիտը դարձրեք խոսք:
Պայծառ և լավ տրամադրություն հաղորդող ժպիտ։
- Համաձա՞յն ես աղջկա վերջին մտորումների հետ. հիմնավորիր:
Համաձայն եմ , եթե մարդ ունի մի երազանք և շատ է հավատում, որ այն կկատարվի, այն իրականանում է:
Վերլուծիր երեխայի հետևյալ դատողությունները.
-
- Միայն ուտելու համար չէ, որ ուզում էի, դա բարբարողություն պիտի լիներ:
- Սա գողություն չի… Արկածախնդրություն էր սա:
Տղան չէր կարծում,որ նա գողություն է արել նա ուղղակի շատ եր սպասում, թե երբ են հասնելու այդ տանձերը, նա շատ երսպասում այն պահին, թե երբ է նա համտեսելու այդ ճյուղից մեկ տանձ:
- Վեց տարեկան հասակում դեպի տանձեր վազելը բազում դասական գեղեցիկ բաներ էր պարունակում:
Տղան ուրախ էր և շատ էր սիրում արկածներ:
- Կարծում էի, թե ավելի ողջամիտ պիտի լիներ, քանի որ երկար էր ապրել և ուսուցչուհի էր:
Տղան կարծում էր , որ ուսուսցչուհին պետք է լինի խելացի և իմաստուն:
- Ի վերջո, դա գողությու՞ն էր, թե՝ ոչ:
Ոչ տղայի արածը գուղություն չէր, նա ուղղակի շատ էր ցանկանում փորձել տանձերի համը :
- Պատմվածքից դուրս բեր այն հատվածը, որտեղ ներկայացվում է հեծանիվը վերցնելու պատճառը. արդարացվա՞ծ արարք է, ինչու՞:
- Ես արդարացնում եմ նրան, քանի որ նա իր արարքը գողություն չեր համարում։
- Պատմվածքից դուրս բեր այն հատվածը, որտեղ նշվում է հեծանիվը լիովին իրենը համարելու պատճառը. վերլուծիր այդ հանգամանքը:
- -Սա որտեղի՞ց գողացար,- հարցրեց Ջոնին,-ինձ կարո՞ղ ես ասել:
-Չեմ գողացել,- ասաց Այքը: – Միստր Յորքն է նվիրել ծնունդիս:
Նա խաբեց Ջոնին ,այդ հեծանիվը ոչ թե նվիրել էին իրեն այլ ինքն էր վերձրել:
- Տարբերություն կա՞ Այքի արած գողության և իրենից արված գողության միջև (երկու պատասխանի դեպքում էլ ասածդ հիմնավորիր): Իրավունք ունե՞ր զայրանալու:
- Այքի արարքի հետ համաձայն չէմ, քանի որ նա կրկնեց տղայի արարքը և ուրիշի հեծանիվը իրեն վերցրեց։
-
- Մեկնաբանիր վերնագիրը:
- Ի՞նչ է փոխվում քո մեջ, երբ լսում ես պատերազմի մասին:
Երբ լսում եմ պատերազմ բառը զգում եմ վախ, դաժանություն իմ ազգի հանդեպ, պատկերացնում եմ անվերջ սպանված և ողջ մարդիկ, պատկերացնում եմ հավերժ կռիվ և թշնամություն:
- Թե ինչն եմ ատում, չգիտեմ: Բայց մի բան ատում եմ … — Պատերազմում ի՞նչն է ատելի (ստեղծագործական աշխատանք):
Ատում եմ կռիվը, թշնամությունը և այն ամենը ինչ կատարվում է պատերազմում:Չեմ սիրում երբ սպանում են իրար ինչ որ տարածքի համար:Պատերազմում ամեն ինչ ատելի է:Ատելի է կռիվը, ատելի է ատելությունը տարբեր երկրների միջև:Ատելի է այն փաստը որ թշնամին նույնիսկ երեխային է ատում:Ատում եմ պատերազմները և ցեղասպանությունները:
- Դաշնամուր
- Ինչպիսի՞ն էր Բենի կերպարը. «իսկ ես չգիտեի… որ դու այդպիսին ես …» — ի՞նչ էր բացահայտել Էմմին տղայի մասին:
Էմմին բացահայտել էր , որ տղան շատ լավէ նվագում :
- Երբ մարդ փող չունի, զրկվում է շատ ու շատ բաներից, որոնք ունենալու իրավունքն ունի: Մի կողմից դա լավ է, բայց մյուս կողմից այնքան էլ լավ չի: Իրականում նույնիսկ ահավոր է: — Մեկնաբանիր այս միտքը:
Ես այս մտքի հետ համաձայն չեմ, քանի որ ամեն ինչ չէ որ կարող ես փողով գնել։
- … Էմման ժպտաց նրան այնպես, ինչպես Բենն էր ժպտում իրեն: — Այդ ժպիտը դարձրեք խոսք:
պայծառ և լավ տրամադրություն փոխանցող ժպիտ:
- Համաձա՞յն ես աղջկա վերջին մտորումների հետ. հիմնավորիր:
Այո համաձայն եմ, երբ մի բան շատ ես ուզում և ձկտում ես որ այն լինի, այն անպայման կիրականա։
Վերլուծիր երեխայի հետևյալ դատողությունները.
- … ցանկապատից այս կողմ աճող տանձերն իմն են, եթե, իհարկե, կարողանամ նրանց հասնել:
- Միայն ուտելու համար չէ, որ ուզում էի, դա բարբարողություն պիտի լիներ:
Տղան գիտեր , որ իր արածը գողություն չէ նա ուղակի շատ եր ուզում փորձել տանձերի համը:
- Վեց տարեկան հասակում դեպի տանձեր վազելը բազում դասական գեղեցիկ բաներ էր պարունակում:
Տղան արկածներ շատ էր սիրում:
- Կարծում էի, թե ավելի ողջամիտ պիտի լիներ, քանի որ երկար էր ապրել և ուսուցչուհի էր:
Տղան կարծում էր , որ ուսուսցչուհին պետք է լինի խելացի , իմաստուն և ծեր:
- Ի վերջո, դա գողությու՞ն էր, թե՝ ոչ:
Ոչ տղայի արածը գուղություն չէր, քանի որ նա չեր համարում իր արարքը գողություն նա ուղակի ցանկանում եր փորցել տանձը :
- Պատմվածքից դուրս բեր այն հատվածը, որտեղ ներկայացվում է հեծանիվը վերցնելու պատճառը. արդարացվա՞ծ արարք է, ինչու՞:
- Եվ քանի որ ինքն արդեն ուրիշ էր և իր արարքը ամենևին էլ սխալ չէր հասկացվի, նա
վերցրեց հեծանվակայանում սպասող բոլորովին նոր հեծանիվը և ողջ աշխարհի աչքի առաջ
նստեց ու սլացավ:
Այդ արարք արդարացված չէ քանի որ այդ հեծանիվը իրենը չեր:
- Պատմվածքից դուրս բեր այն հատվածը, որտեղ նշվում է հեծանիվը լիովին իրենը համարելու պատճառը. վերլուծիր այդ հանգամանքը:
- -Սա որտեղի՞ց գողացար,- հարցրեց Ջոնին,-ինձ կարո՞ղ ես ասել:
-Չեմ գողացել,- ասաց Այքը: – Միստր Յորքն է նվիրել ծնունդիս: - Տարբերություն կա՞ Այքի արած գողության և իրենից արված գողության միջև (երկու պատասխանի դեպքում էլ ասածդ հիմնավորիր): Իրավունք ունե՞ր զայրանալու:
- Այքին պատժեց երեխային օտար մարդու հեծանիվը առանց թույլտվույան վերցնելու համար, բայց նա շարունակեց տղայի արարքը :